Kwaliteit
Variëteit heeft kwaliteit hoog in het vaandel, betekent dit dat wij ons sterk maken voor het leveren van hoogwaardige zorg- en dienstverlening aan onze patiënten/cliënten. Dit kan bijvoorbeeld blijken uit het feit dat wij ons houden aan alle wettelijke kwaliteitseisen, zoals die zijn vastgelegd in de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).


Daarnaast tonen wij dit door continu te werken aan het verbeteren van haar dienstverlening. Dit kan bijvoorbeeld door regelmatig te evalueren en te meten hoe de zorg- en dienstverlening wordt ervaren door patiënten/cliënten en waar eventuele verbeteringen mogelijk zijn. Wij kunnen ook samenwerken met andere zorginstellingen en kennis delen om de zorg voor patiënten/cliënten te verbeteren.


Tevens stimuleert Variëteit B.V. haar medewerkers om zich te blijven ontwikkelen en bijscholen. Dit zorgt ervoor dat de medewerkers goed op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen in de zorg en zo kunnen bijdragen aan de verbetering van de zorgkwaliteit.


Wij staan altijd open voor feedback van patiënten/cliënten en deze nemen deze feedback serieus. Wij zullen actie ondernemen op basis van de feedback om zo de zorgkwaliteit te verbeteren en de tevredenheid van patiënten/cliënten te vergroten.

Share by: